۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

خستگي

ديشب با يه حس خيلي خوبي ميون خستگي، كم خوابي و بيدار بودن دست و پنجه نرم

ميكردم.نميدونم تازگيا الكي خوش شدم قبلا هي نك و ناله ميكردم كه اين چه زندگي داريم ما بدبختم

خوشي نداريم و ...هزار حرف ركيك ديگه به خودم و هر كي كه دم دستم بود. ولي الان ديگه اون حس

و ندارم الكي خوشحالم الكي ميخندم الكي زندگي ميكنم و الكي لذت ميبرم البته شايدم الكي نيست و

من اينجوري فكر ميكنم ولي الان حس ميكنم شادترم و راحتر. اون موقعه‌ها اينقدر انرژي صرف ميكردم

كه به يه سري مسائل به طور جدي فكر كنم به مغزم فشار مياوردم كه يه چيزايي رو ثابت كنم تازه به

ديگران هم ايراد ميگرفتم كه چرا از مغزشون استفاده نمي كنن(بلا نسبت) عينهو گاو زندگي ميكنن بعد

ديدم نه بابا اون كه گاوه داره بهتر زندگي ميكنه. من البته تصميم گرفته بودم ولي الان دارم عمل

ميكنم فكركنم اينجوري خوشبخت ترم...يعني هستم؟؟؟

۳ نظر:

  1. دقیقا سختی یا راحتی زندگی به نگاه ما برمی گردد. اگر همه چیز را سخت نگیریم زندگی هم بر ما سخت نخواهد گرفت . این ما هستیم که با اعصاب داغان میتوانیم سپیدی ها را هم سیاه ببینیم و همین ما هستیم که با آرامش می توانیم سیاهی ها را خاکستری حتی گاهی سفید ببینیم . پس در این دو روزه عمر بهتر است امیدوار و آرام به روزهای خوب بیشتر بیندیشیم تا روزهای سخت و نفس گیر.

    پاسخحذف
  2. اگر خودت فعلن خوبی و خوش میگذره باشه اشکالی نداره.کمی استراحت کن.
    اما تو ذاتت این جور نیست دوباره بر می گردی به همون حالت اعتراضی،پس حواست باشه تو این مدت که رفتی به سمت بی خیالی همه آن اعتراضات انبار نشود روی دلت و به یکباره منفجر شوی از تمامی نگفته ها.......خطرناک شوی و بی ترمز

    پاسخحذف
  3. ماننــد طــــرز فكـــــر شما چنــدش آوريــم
    اين واقعيتي است كه از سگ هم نجس تريم
    خــوكيـم و وحشيـانه تــر ازكارهايتـان
    در منجـلاب هــرزگي خــود شناوريم
    تنها وظيفه من وتـو بار بـــردن اسـت
    فرقـي نــدارد اينكه الاغيــم يا خريــم
    ديريست كاه و يونجه به ما ديـر مي رسد
    جفتك زنان به صاحب خودگرم عرعريم
    مـن را به زيـر گام مبادا لگــد كنيــد
    كـرميم ودرتفــاله تان غــوطـه وريم
    آه اي شغال ! ما سگ زرديم، گوش كن
    گفتنـد ازقـديم ، كه با هــم بـــــــرادريم

    /////////////////////////////////
    این کامنت رو برای پست " فردا" گذاشتم نرفت.
    خوشحالم کهخ زود به زود به روز میشی ...

    پاسخحذف