۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

بدون شرح

چند دقیقه پیش خبری خوندم مبنی بر اینکه آقای جنتی در نماز جمعه تهران گفتند: تنها
کسانی میتوانند از وقوع زلزله خبر بدهند که "اهل دل باشند یا با جای دیگر" ارتباط داشته باشند.
و در ادامه به این موضوع اشاره کردند که"عبادت، خیرات و توبه" از راه های جلوگیری از زلزله و برای مصون ماندن مردم از زلزله دعا کرد.
این دومین هفته ای ست که موضوع زلزله در نماز جمعه تهران مطرح می شود.
یک هفته پیشتر، کاظم صدیقی، که از مقامات قضایی و مدرسان حوزه علمیه قم است، در مراسم نماز جمعه سخنانی گفت که حتی در رسانه های جهان هم انعکاس داشته است.
آقای صدیقی در سخنانی وقوع زلزله را به گسترش آنچه که او گناه و عدم رعایت ارزش های دینی نامید، مربوط دانسته و گفته بود " گناه در جامعه زیاد شده است."
من هنوز رابطه علم و دانش و بسیاری از قضایا رو نفهمیدم و هنوز متوجه نشدم که علم اصلا برای چی پیشرفت میکنه تا وقتی انسان‌های با خدایی هستند که اینگونه خبر‌ها رو بدن علم چیکارست؟
من یه پیشنهاد دارم برای اون‌هایی که توفیق ارتباط با خدا رو دارن طی یک اعلامه به دنیا بهشون توصیه کنیم آقا ما توانایی هر گونه پیش‌بینی رو در دنیا داریم از زلزله بگیر تا نابود شدن اسرائیل و به دنیا اومدن بچه و خلاصه همه جور خدمات فرا طبیعی رو در ظرف مدت کمتر یک و یا دو ماه میدیم تازه کسب درآمد هم می‌شه و میتونیم از این طریق کسری بودجه و ریختن پول به حساب بچه‌های تازه به دنیا اومده رو هم جبران کنیم.
خدایی بد گفتم؟
تازه یه کمکی هم به خرج و مخارج این آمریکایی‌ها و اروپایی‌های بیچاره میکنیم که دچار بحران شدید مالی هستن و دارن از گشنگی می‌میرن صواب هم داره.

۱۳۸۹ فروردین ۲۱, شنبه

هیچی نمیبینم

نمیدونم میخوام چی بنویسم اصلا نمی دونم کجا هستم کجا زندگی میکنم و کجا باید باشم.توی سر در گمی عجیبی گیر کردم، از خودم بدم می‌یاد که اینقدر گرفتار روزمرگی شدم اینقد خودم رو فراموش کردم و هنوز نمی دونم می‌خوام چیکار کنم.

پیش خودم روزی هزاربار میگم ای کاش میتونستم برم و خودم رو پیدا کنم، هر جایی که بشه هر جا که قراره باشم.من گم شدم

چند روز پیش چیز‌هایی رو دیدم که تکونم داد و باعث شد یادم بیاد که چقدر دارم بیهوده زندگی میکنم بدون هیچی بدون احساس بدون امید بدون همه چی اینجا کجاست؟
گیجم منگم نمیدونم تازه فهمیدم که خیلی وقته خودمو گم کردم و درگیر این پوچی مزخرف شدم...
تا کجا آمدم؟چطوری برگردم؟من کجا خوابم برد؟یه چیزی دستم بود!کجا از دستم رفت؟